Komunikat w sprawie szczepień przeciw COVID-19
25 stycznia 2021

Przekazujemy informacje na 25 stycznia 2021 r. dotyczące szczepień w tym dla nauczycieli akademickich.

Nauczyciele akademiccy (poza pracownikami kierunków medycznych zakwalifikowanych do etapu zero) oraz seniorzy powyżej 60-tego roku życia (w kolejności od najstarszych) będą mogli zaszczepić się przeciw COVID-19 w pierwszym etapie. Wzięcie udziału w szczepieniu jest dobrowolne i bezpłatne.

Zgodnie z informacją podaną przez Ministerstwo Zdrowia od 15 stycznia można zgłaszać chęć zaszczepienia się przeciw COVID-19 poprzez formularz online: https://szczepimysie.pacjent.gov.pl.

Zgłoszenie chęci szczepienia poprzez formularz online nie jest rejestracją na szczepienie. Rejestracji będzie można dokonać wtedy, kiedy zostaną ogłoszone terminy szczepienia dla konkretnej grupy, np. nauczycieli akademickich. Wtedy na adres e-mail podany w formularzu online zostanie wysłana informacja o możliwości zapisu na szczepienie.

Osoby, które ukończyły 70 lat i więcej (pracownicy emerytowani) nie muszą wypełniać formularza zgłoszenia online. Rejestracja na szczepienia dla tych osób już rozpoczęła się, a skierowania generowane są automatycznie.

 

Jak można zarejestrować się na szczepienie?

 

Mapa punktów szczepień dostępna jest tutaj: https://www.gov.pl/web/szczepimysie/mapa-punktow-szczepien#/

 

Procedura szczepienia po rejestracji obejmuje etapy:

  • zgłoszenie do punktu szczepień i kwalifikacja przez lekarza;
  • wykonanie szczepienia oraz obserwacja pacjenta po szczepieniu;
  • powtórzenie procesu po upływie min. 21 dni dla szczepionki Pfizer – bez konieczności ponownej rejestracji.

 

Pracownicy UW mogą skorzystać ze szczepień również w placówkach CenterMed (ul. Żwirki i Wigury 95/97, Krakowskie Przedmieście 24/26) zlokalizowanych na terenie kampusów uniwersyteckich oraz LuxMed (dla pracowników posiadających umowę).

O nowych wytycznych Ministerstwa Zdrowia będziemy informować na bieżąco.

Kanclerz UW

 

Dodatkowe informacje

Więcej informacji o szczepieniach przeciw COVID-19: https://www.gov.pl/web/szczepimysie

Całodobowa infolinia Narodowego Programu Szczepień przeciw COVID-19: 989

Telefoniczna informacja pacjenta: 800 190 590.

 

Źródło: www.uw.edu.pl


UW dla WOŚP

31 stycznia odbył się 29. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Charytatywną zbiórkę pieniędzy na sprzęt medyczny po raz kolejny wspiera także Uniwersytet Warszawski. Uczelnia przygotowała pięć aukcji, podczas których można wylicytować sesję fotograficzną w przestrzeniach UW, karnet do Ogrodu Botanicznego, kurs języka rosyjskiego, publikację Kultura artystyczna na UW” z podpisami zespołu rektorskiego i prowadzenie audycji w Radiu Kampus. Cztery aukcje potrwają do 4 lutego, jedna zakończy się 6 lutego.

Sesja fotograficzna na UW

W ramach aukcji można wylicytować profesjonalną sesję fotograficzną w reprezentacyjnych wnętrzach i/lub w atrakcyjnych plenerach Uniwersytetu Warszawskiego. Zdjęcia wykona fotograf na stałe współpracujący z Uniwersytetem.

Przejdź do aukcji >>
Licytacja trwa do 4 lutego.

Otwarty karnet sezonowy do Ogrodu Botanicznego UW

Zwycięzca aukcji otrzyma karnet uprawniający do zwiedzania Ogrodu Botanicznego UW w  sezonie 2021 (od 1 kwietnia do końca października). Karnet uprawnia do nieograniczonej liczby wejść do parku i szklarni.

Przejdź do aukcji >>
Licytacja trwa do 4 lutego.

„Kultura artystyczna UW” z podpisami członków zespołu rektorskiego UW

Podczas licytacji będzie można wygrać publikację pt. „Ars et educatio. Kultura artystyczna Uniwersytetu Warszawskiego” – dzieło ponad dwudziestu badaczy: historyków, historyków sztuki, archeologów pod redakcją naukową prof. Jerzego Miziołka. Książka stanowi studium nad dziejami zbiorów uniwersyteckich i ich oddziaływaniem na kulturę Warszawy. Prezentuje też dzieje gmachów uczelnianych.

Książka zostanie opatrzona indywidualnymi dedykacjami od władz Uniwersytetu Warszawskiego: prof. Alojzego Z. Nowaka, rektora oraz prorektorów: prof. prof. Sambora Gruczy, Ewy Krogulec, Zygmunta Lalaka i Sławomira Żółtka.

Przejdź do aukcji >>
Licytacja trwa do 4 lutego.

Czterogodzinny kurs języka rosyjskiego – podstawy i ciekawostki

W trakcie kursu będzie można m.in. nauczyć się rosyjskiego alfabetu, kaligrafii 33 liter i podstawowego słownictwa na poziomie A1. Szkolenie będzie wzbogacone materiałami opracowanymi specjalnie na potrzeby kursu w ramach WOŚP.

Przejdź do aukcji >>
Licytacja trwa do 4 lutego.

Audycja w Radiu Kampus

Na aukcji można wylicytować poprowadzenie muzycznej audycji „Alternator” na antenie Radia Kampus 97,1fm.

Przejdź do aukcji >>
Licytacja trwa do 6 lutego.

 

Studenci UW dla WOŚP

W działania wspierające Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy zaangażowani są także studenci Uniwersytetu Warszawskiego. Wydziałowe rady Samorządu organizują własne akcje i zbiórki:

  • Rada Samorządu Studentów Wydziału Prawa i Administracji

Sztab Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy „Studenci Warszawy” został założony w 2004 roku. Od początku jego działalnością kieruje Samorząd Studentów Wydziału Prawa i Administracji. Koordynacją zadań Sztabu zajmuje się głównie Komisja Kultury. Zrzesza on wolontariuszy zarówno ze środowiska studenckiego, jak i spoza uczelni. W zeszłym roku udało się im zebrać ponad 70 tys. złotych. Podczas Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w 2020 roku Komisja Promocji i Organizacji Samorządu Studentów WPiA zorganizowała VI Charytatywny Turniej Piłki Halowej. W turnieju wzięło udział 10 drużyn zrzeszających studentów z różnych wydziałów Uniwersytetu Warszawskiego. Uczestnicy wpłacali do puszki Sztabu WOŚP „Studenci Warszawy” opłatę wpisową. Kwota zebrana do puszki „turniejowej” wynosiła 1 290,71 zł. 

W tym roku studenci WPiA założyli swoją e-skarbonkę >>

  • Rada Samorządu Studentów Wydziału Zarządzania

Studentki i studenci WZ zorganizowali w tym roku licytację. „Pod młotkiem” znajduje się m.in. książka z dedykacją prof. Jerzego Bralczyka czy kubek z dedykacją prof. Alojzego Z. Nowaka, rektora UW. Studenci założyli też e-skarbonkę >>

  • Rada Samorządu Studentów Europeistyki 

W tym roku Europeistyka gra z WOŚP po raz drugi. Chętni wolontariusze dzieleni są na grupy. 31 stycznia wyjdą z puszkami na ulice Warszawy. 

Rok temu zaangażowane były dwie drużyny. Do sześciu puszek zebrano w sumie 5 463,61 zł. 

Link do tegorocznego wydarzenia >>

 

Aukcje UW dla WOŚP >>

 

Źródło: www.uw.edu.pl


Prof. Michał K. Cyrański dyrektorem Szkoły Doktorskiej Nauk Ścisłych i Przyrodniczych na kadencję 2021-2024
19 stycznia 2021

Prof. dr hab. Mirosława Czerny, prof. dr hab. Michał Ksawery Cyrański i dr hab. Monika Rekowska, prof. ucz. zostali powołani na dyrektorów trzech szkół doktorskich Uniwersytetu Warszawskiego: Nauk Społecznych, Nauk Ścisłych i Przyrodniczych oraz Nauk Humanistycznych. Funkcje te będą sprawować do 2024 roku. W najbliższym czasie ogłoszona zostanie również decyzja o powołaniu osoby, która pokieruje Międzydziedzinową Szkołą Doktorską.

Prof. dr hab. Michał Ksawery Cyrański – dyrektor Szkoły Doktorskiej Nauk Ścisłych i Przyrodniczych

Prof. Michał Ksawery Cyrański pracuje na Wydziale Chemii UW, w Pracowni Krystalochemii. Kieruje Wydziałowym Laboratorium Zaawansowanej Inżynierii Kryształów im. Jana Czochralskiego. W kadencji 2016-2020 był kierownikiem studiów doktoranckich na Wydziale Chemii.

Zajmuje się m.in. chemią strukturalną małych związków organicznych, układów z cykliczną delokalizacja π-elektronową, węglowodorami aromatycznymi, chemią supramolekularną kwasów boronowych, krystalochemią, inżynierią krystaliczną, efektem podstawnikowym, modelowaniem molekularnym, obliczeniami kwantowo-mechanicznymi (ab initio), strukturalnymi i energetycznymi aspektami charakteru aromatycznego układów π-elektronowych i definicją aromatyczności.

W 2015 roku przyznano mu nagrodę Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego za wybitne osiągnięcie naukowe prowadzące do tytułu profesora. Prof. Michał K. Cyrański jest członkiem Komitetu Krystalografii PAN.

Jego poprzednikiem na stanowisku dyrektora Szkoły Doktorskiej Nauk Ścisłych i Przyrodniczych był prof. Jerzy Tiuryn.

ZARZĄDZENIE NR 292 REKTORA UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO z 28 grudnia 2020 r. w sprawie powołania dyrektora Szkoły Doktorskiej Nauk Ścisłych i Przyrodniczych na kadencję 2021-2024 >>

 

Fot. dr hab. Łukasz Dobrzycki,
Wydziałowe Laboratorium Zaawansowanej Inżynierii Kryształów im. Jana Czochralskiego,
Wydział Chemii UW

 

Źródło: www.uw.edu.pl


Festiwal „Imagining the future”
14 stycznia 2021

Do 29 stycznia studenci, doktoranci i pracownicy uczelni Sojuszu 4EU+ mogą zgłaszać propozycje projektów na Festiwal Nauki i Kultury, który odbędzie się w czerwcu na Uniwersytecie Sorbońskim.

Tematem przewodnim festiwalu jest „Wyobrażenie przyszłości” (Imagining the future), w ramach którego wyodrębniono cztery wątki tematyczne dotyczące aktualnych wyzwań:

  • Natura: jaka jest przyszłość ludzkości? Budowa nowych związków między ludźmi a środowiskiem (“Nature: what are the futures for Humanity? To build new relations and a new “contract” between the human being and his environment”)
  • Człowiek jutra: rozwój, pomoc, modyfikacja czy nacisk? Od rozwoju do naprawy. (“The human being of tomorrow: extended, assisted, modified, pushed? From development to repair”)
  • Sztuka, kultura i dziedzictwo: Jakie role pojawią się po zmianie społeczeństw? Tworzenie świata jutra. (“Art, culture and heritage: Which roles in the societal transition? To create in the world of tomorrow”)
  • Indywidualne wolności a prawa cywilne. Tworzenie społeczeństwa jutra. (“Individual liberties and civic rights: which perspectives? To invent the society of tomorrow”)

Festiwal skierowany jest zarówno do społeczności akademickiej Uniwersytetu Sorbońskiego, jak i uniwersytetów partnerskich Sojuszu 4EU+.

Organizatorzy zachęcają do zgłaszania wspólnych, międzyuczelnianych projektów, przewidujących aktywne zaangażowanie słuchaczy (w wieku od 15 do 18 lat). Propozycje mogą przybrać różne formy – spotkań, warsztatów, pokazów multimedialnych, wydarzeń artystycznych, konkursów czy gier.

Więcej informacji znajduje się na stronie 4EU+ >>


Kursy WNE
13 stycznia 2021

Wydział Nauk Ekonomicznych organizuje bezpłatne kursy online z zakresu ekonomii, przedsiębiorczości oraz nauki języka angielskiego. Zajęcia skierowane są do różnych grup, m.in. osób starszych, osób, które chcą zwiększyć swoją konkurencyjność na rynku pracy, przygotować się lepiej do wypełnienia obowiązków służbowych czy prowadzenia własnej działalności gospodarczej.

Zajęcia skierowane są do osób, które chcą poszerzać swoją wiedzę i rozwijać umiejętności w obszarze nauk ekonomicznych, matematycznych i przedsiębiorczości. Kursy są realizowane w ramach projektu „Trzecia Misja Wydziału Nauk Ekonomicznych”. Poprowadzą je naukowcy z UW.

Trwają zapisy na kursy:

„Praktyczna szkoła innowacyjnej przedsiębiorczości”

To kurs dla osób planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej. Będzie dotyczył czterech obszarów kompetencji z zakresu: zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej w oparciu o dobrze zidentyfikowany, innowacyjny model biznesowy, budowanie i wdrażanie strategii. Każdemu obszarowi odpowiadał będzie jeden moduł szkoleniowy:

  • moduł 1: Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej (poniedziałki w godz. 10.00-12.00 lub 16.00-18.00);
  • moduł 2: Innowacyjny marketing małej firmy (piątki w godz. 10.00-12:00 lub 16.00-18.00);
  • moduł 3: Analizy rynku i badania marketingowe (poniedziałki w godz. 16.00-19.00; wtorki w godz. 16.00-19.00; piątki w godz. 8.00-18.00; soboty w godz. 13.00-16.00);
  • moduł 4: Innowacyjny model biznesowy i strategia działania (poniedziałki w godz. 16.00-19.00; wtorki w godz. 16.00-19.00; piątki w godz. 8.00-18.00; soboty w godz. 13.00-16.00).

Czas trwania zajęć (jednego modułu) to 15 godzin dydaktycznych. Szczegółowe informacje oraz formularz rekrutacyjny dostępne są na stronie projektu >>

 

„Kurs sprawozdawczości finansowej”

To szkolenie dla osób, które chcą zdobyć wiedzę dotyczącą sprawozdawczości finansowej. Zdobyte podczas zajęć umiejętności pozwolą zrozumieć działalność firm i instytucji użytku publicznego w ich otoczeniu ekonomicznym.

Program obejmuje trzy wzajemnie ze sobą powiązane moduły. Czas trwania kursu to 32 godziny dydaktyczne. Szczegółowe informacje oraz formularz rekrutacyjny dostępne są na stronie projektu >>

 

„Angielski w miejscu pracy”

Kurs dotyczyć będzie zagadnień związanych z funkcjonowaniem na rynku pracy w środowisku anglojęzycznym. Równolegle z rozwijaniem kompetencji językowych będą wprowadzane elementy interkulturowe, niezbędne w międzynarodowym i wielokulturowym środowisku pracy.

Zajęcia podzielone zostaną na pięć modułów tematycznych: rekrutacja, spotkania biznesowe, telefonowanie i telekonferencje, wystąpienia publiczne w języku angielskim oraz angielski dla celów specjalnych.

Czas trwania kursu to 50 godzin dydaktycznych. Harmonogram zajęć: soboty w godz. 10.00-12.45; po zebraniu grupy: poniedziałki, wtorki lub czwartki w godz.18.00-19.00. Szczegółowe informacje oraz formularz rekrutacyjny dostępne są na stronie projektu >>

 

„Kursy dla seniorów”

Jak prawidłowo interpretować informacje ekonomiczne podawane przez media? Jakie są przyczyny sukcesu gospodarczego Chin? Jak nie dać się oszukać osobom, które chcą od nas wyłudzić dane i pieniądze? To przykładowe pytania, które zostaną poruszone podczas spotkań poświęconych różnym zagadnieniom ekonomicznym i psychologicznym. Szkolenie ma na celu aktywizację osób starszych.

Czas trwania kursu to 20 godzin dydaktycznych. Harmonogram zajęć: środy w godz. 10.00-12.00. Szczegółowe informacje oraz formularz rekrutacyjny dostępne są na stronie projektu >>

 

„Akademia umiejętności menedżerskich”

Kurs skierowany do osób pełniących lub przygotowujących się do pełnienia funkcji kierowniczych. Szkolenie związane jest z czterema obszarami kompetencji. Każdemu obszarowi odpowiada jeden moduł szkoleniowy:

  • moduł 1: Komunikacja i negocjacje (poniedziałki, czwartki w godz. 16.00-20.00);
  • moduł 2: Zarządzanie kapitałem ludzkim (wtorki w godz. 16.00-19.30, piątki w godz. 10.00-13.30);
  • moduł 3: Zarządzanie pracą zespołu (soboty w godz. 12.30-16.30);
  • moduł 4: Zarządzanie strategiczne, tworzenie i realizacja planów (piątki w godz. 16.00-18.30, soboty w godz. 10.00-12.30).

Czas trwania kursu (jednego modułu) to 15 godzin dydaktycznych. Szczegółowe informacje oraz formularz rekrutacyjny dostępne są na stronie projektu >>

 

„Marketing inicjatyw lokalnych”

Osoby, które są zaangażowane w projekty związane ze społecznością lokalną, mogą zapisać się na szkolenie „Marketing inicjatyw lokalnych”. Zajęcia są podzielone na cztery moduły tematyczne, podczas których poruszone zostaną podstawowe obszary kompetencji:

  • moduł 1: Od produktu do marki – mechanizmy marketingu miejsc;
  • moduł 2: Nowoczesne metody komunikacji w marketingu miejsc;
  • moduł 3: Partnerstwo w marketingu miejsc;
  • moduł 4: Event marketing, czyli jak wykorzystywać wydarzenia do realizacji celów marketingowych.

Czas trwania kursu (jednego modułu) to 15 godzin dydaktycznych. Harmonogram zajęć: czwartki w godz. 8.00-11.00 i 17.00-20.00, soboty/niedziele w godz. 9.00-12.00. Szczegółowe informacje oraz formularz rekrutacyjny dostępne są na stronie projektu >>

 

Źródło: www.uw.edu.pl


Kawiarnia naukowa online „Czy warto się zaszczepić przeciw COVID-19?” 18.01.2021
11 stycznia 2021

Link do spotkania: https://youtu.be/shcTeOlx1Ik

Po spotkaniu, nagranie zostanie w internecie i będzie można je obejrzeć w dowolnym momencie.

Zapraszamy do dołączenia do wydarzenia na Facebooku: https://fb.me/e/53wD986Ls

 


Wyniki naboru w Programie im. Mieczysława Bekkera 2020
10 stycznia 2021

135 naukowców otrzymało stypendia NAWA na wyjazdy naukowe do najlepszych zagranicznych uczelni i ośrodków naukowo-badawczych na świecie. Swoje projekty naukowe realizować będą m.in. w Stanach Zjednoczonych Ameryki, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Australii, Japonii.

 

Jedną ze stypendystek NAWA wyłonionych w trzeciej edycji Programu im. Bekkera została
dr Marta Fiedoruk-Pogrebniak z Wydziału Chemii UW.

Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej (NAWA) ogłasza wyniki naboru w trzeciej edycji Programu im. Mieczysława Bekkera. Stypendia NAWA otrzymało 135 naukowców pracujących na polskich uczelniach i w innych polskich jednostkach naukowych. W ramach programu wyjadą oni na stypendia naukowe do zagranicznych ośrodków naukowych w 26 krajach. W czasie pobytów trwających od 3 do 24 miesięcy będą wspólnie z zagranicznymi naukowcami realizowali projekty naukowe lub staże podoktorskie i rozwijali międzynarodową współpracę.

– Stypendia NAWA na wyjazdy naukowe do najlepszych uczelni i ośrodków naukowo-badawczych na świecie wspierają naukowców w ich rozwoju zawodowym i przyczyniają się do wzmocnienia umiędzynarodowienia naszych uczelni. Polscy naukowcy mogą pracować z najwybitniejszymi na świecie badaczami w danej dziedzinie i nawiązywać trwałe międzynarodowe kontakty – mówi dr Grażyna Żebrowska, dyrektor Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej. – Rezultatem zagranicznych pobytów naszych stypendystów są publikacje w prestiżowych czasopismach naukowych i wykorzystywanie doświadczeń oraz dobrych praktyk po powrocie do kraju. Prace naukowe prowadzone przez badaczy podczas stypendium przyczyniają się też do zdobywania przez nich międzynarodowych grantów – dodaje dr Grażyna Żebrowska.

Gdzie wyjadą naukowcy na stypendia NAWA  w ramach Programu im. Bekkera? 

W tegorocznej edycji Programu im. Bekkera największa grupa naukowców otrzymała stypendia na wyjazdy do ośrodków w Stanach Zjednoczonych Ameryki (21 osób), Wielkiej Brytanii (18 osób) i Niemczech (17 osób). Naukowcy pojadą też m.in. do ośrodków w Australii, Austrii, Belgii, Czechach, Danii, Finlandii, Francji, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Japonii, Kanadzie, Korei Południowej, Meksyku, Nowej Zelandii, Portugalii, Singapurze, Słowenii, Szwajcarii, Szwecji, na Węgrzech oraz we Włoszech.

Wśród uczelni, na jakich stypendyści NAWA, będą prowadzili badania naukowe są m.in.: Uniwersytet Oksfordzki, Uniwersytet w Cambridge, Uniwersytet Columbia w Nowym Jorku, Uniwersytet Stanforda, Uniwersytet w Heidelbergu, Uniwersytet Humboldtów w Berlinie, Uniwersytet Karola w Pradze, Uniwersytet Rzymski „La Sapienza” czy australijski Uniwersytet w Queensland.

Program NAWA otwarty dla naukowców ze wszystkich dziedzin nauki

NAWA w ramach Programu im. Bekkera wspiera naukowców ze wszystkich dziedzin nauki. Wśród tegorocznych stypendystów największa grupa reprezentuje nauki przyrodnicze (44 osoby). Pozostałe dziedziny to: nauki społeczne (30 osób), nauki inżynieryjne i techniczne (28 osób), nauki humanistyczne (16 osób), nauki medyczne i o zdrowiu (13 osób), nauki rolnicze (4 osoby). 59 stypendiów zostało przyznanych kobietom (44 %), a 76 mężczyznom.

Stypendyści mówią o Programie im. Bekkera: Flagowy program stypendialny w Polsce

W sumie w ramach rozstrzygniętych dotychczas trzech edycji Programu im. Bekkera stypendystami NAWA zostało ponad 400 naukowców. Laureaci poprzednich edycji przyznają, że wyjazd na stypendium NAWA miał znaczący wpływ na ich rozwój naukowy.

Lista stypendystów NAWA wyłonionych w trzeciej edycji Programu im. Bekkera

 

Źródło: www.nawa.gov.pl


2 etap I Konkursu na Grant – w ramach programu „Inkubator Innowacyjności 4.0”
09 stycznia 2021

Wniosek dr Marii Górnej z Wydziału Chemii UW pt. „Metoda selekcji i wzbogacania RNA dla zastosowań w sekwencjonowaniu RNA i diagnostyce infekcji” przeszedł pozytywnie 1 etap oceny w I Konkursie na Grant z projektu Inkubator Innowacyjności 4.0.

Zestawienie wszystkich Wniosków zakwalifikowanych do 2 etapu oceny w Konkursie na Grant

 

Źródło: www.uott.uw.edu.pl


Wybory uzupełniające do Rady Naukowej Dyscypliny Nauki Chemiczne 15-16.01.2021

Wydziałowa Komisja Wyborcza Wydziału Chemii UW uprzejmie informuje, że

wybory uzupełniające do Rady Naukowej Dyscypliny nauki chemiczne z grupy profesorów, profesorów uczelni
i doktorów habilitowanych oraz z grupy pozostałych nauczycieli akademickich kadencji 2021-2024 

odbędą się w dn. 15-16 stycznia 2021 r. (1 tura)
2 tura wyborów odbędzie się 19-20 stycznia 2021 r., jeżeli w 1 turze nie zapadnie rozstrzygnięcie

Wybory będą przeprowadzone zdalnie. Szczegółowe informacje zostaną przesłane pocztą elektroniczną.


Wybory do Rady Konsultacyjnej do spraw SRN
07 stycznia 2021

22 stycznia o godz. 18.00 odbędzie się zdalne zgromadzenie przedstawicieli uczelnianych organizacji studenckich. Zostaną na nim przeprowadzone wybory do Rady Konsultacyjnej do spraw Studenckiego Ruchu Naukowego XXIII kadencji.

Rada jest ciałem doradczym rektora w sprawach związanych ze studenckim i doktoranckim ruchem naukowym, a w szczególności z podziałem środków przeznaczonych przez rektora na realizację przedsięwzięć naukowych lub artystycznych przez organizacje studenckie i uczelniane organizacje doktorantów.

Członkowie społeczności UW, którzy do 16 stycznia zgłoszą chęć wzięcia udziału w zgromadzeniu, wypełniając formularz na stronie: https://tinyurl.com/wybory-rk, otrzymają link do spotkania.

Kandydatem na członka Rady Konsultacyjnej może być student lub doktorant będący przedstawicielem organizacji studenckiej działającej na Uniwersytecie Warszawskim. Kandydaturę zgłasza prezes zarejestrowanej przed 22 lipca 2020 roku organizacji studenckiej przewodniczącemu rady w wersji elektronicznej na adres sekretariatu prorektora właściwego do spraw studenckich (sekretariatstud(at)adm.uw.edu.pl). Kandydatury należy zgłaszać do 14 stycznia włącznie.

Wybory do Rady konsultacyjnej

22 stycznia 2021 roku, godz. 18.00

Pismo prof. Sławomira Żółtka, prorektora UW ds. studentów i jakości kszatłcenia, w sprawie zwołania zgromadzenia przedstawicieli uczelnianych organizacji studenckich w celu przeprowadzenia wyborów do rady konsultacyjnej (pdf)

dokument zawiera załączniki: 1. wzór zgody kandydata, 2. wzór upoważnienia do głosowania

 

Źródło: www.uw.edu.pl